dissabte, 17 d’octubre del 2015

Via Mikey Mouse a la Roca Gris a Montserrat sud

Via Mikey Mouse a la Roca Gris a Montserrat sud. Es una via amb bona roca, ben  equipada als trams dificils que allunyen força ens altres trams.La via a partir de la tercera tirada va esquivant la via Tarantel·la  per la dreta amb un traçat gens lògic. Recomanable.

Via equipada amb parabolts
Material :12 cintes  una baga savinera  i algun friend opcional.

Aproximació: Aparquem el cotxe a l'aparcament de sota la Vinya nova. Agafem el camí del torrent del pont i seguim  fins al peu de la Roca Gris, Pugem per  la canal de la dreta fins a trobar la línia de parabolts. Atenció a la canal que les cabres fan baixar pedres des de molt amunt és recomanable posar-se el casc.

La primera tirada, va per una placa maca amb bona roca i ben equipada.

La segona tirada és la més difícil de la via, molt vertical de continuïtat amb presa petita que s'ha de mirar molt be amb roca molt bona cap. Les assegurances al començament be però després es van allunyant i s'ha d'escalar força entre un i altre.

La tercera tirada sortim per encintar la sabina i continuem per la fissura fins a trobar la primera assegurança la lògica ens portaria a la reunió de la Tarantela però hem d'anar  recta en tendència cap a la dreta les assegurances allunyen força i costen una mica de veure.

La quarta tirada pugem recta amunt fins a sota un llavi que hem de superar per la dreta i seguir recta fins a la reunió. roca bona amb un grau mantingut i amb les assegurances una mica separades per donar-li emoció.

L'ultima tirada superem el desplom fent una essa cap a l'esquerra i després cap a la dreta anant seguint les assegurances fins a la reunió que està a sota del cim. Bona roca a tota la tirada.

Descens : fem un ràpel  fins a la R3, un altre fins al la R2 de la Koyaniskasi i un altre fins a terra.