dijous, 29 de desembre del 2016

Via d'en Guillem a la Serra de Sant Joan.

Via d'en Guillem a la Serra de Sant Joan. Una via fàcil molt equipada on les primeres tirades més que escalar anem sortejant obstacles amb passos d'artificial. Les tres últimes ja van més per la paret i estan bé sobretot l'última. Això si el lloc per si sol ja val la pena.

Via totalment equipada
Material: 14 cintes

Situació: Des de Coll de Nargó agafem la carretera cap a Boixols. Entre el Km 21 i 22 trenquem a la dreta per una pista en direcció a Montanissell, al cap de 700 M trenquem cap a l'esquerrai seguim 1,5km. en direcció a Prats (passem per sota les antenes continuem una mica més). Aparquem a la dreta.

Aproximació: des de l'aparcament baixem uns 100m fins a trobar unes fites a l'esquerra que anirem seguint fins a peu de paret, seguim uns metres cap a l'esquerra fins a trobar la via.

Descens: Nosaltres Hem anat a buscar les torres Elèctriques i les hem seguit fins a un coll. des del coll hem baixat pel bosc en direcció nord fins a trobar la pista que ens porta a l'aparcament.