dissabte, 5 d’octubre del 2019

Via aina i Super amics a la vinya Serra de Queralt

Via Aina i la via  Super amics a la Vinya de la Serra de Queralt Dues vies per passar un bon matí. la Aina es deixa fer molt bé i molt ràpida  amb algun bloc a controlar  però molt sanejada , un bon escalfament per la super amics que ja tiba més. A cada tirada hi ha un as molt fort que és allà on rau la la dificultat, si cal es poden fer en A0, la via està molt equipada.

Aproximació: venint de Berga passat  el trencant que puja al Santuari de Queralt a uns 500 mt. trobem una pista a la dreta i pugem fins a un pla on aparquem.

Sortim a peu seguint la pista fins a trobar un camí que travessa la muntanya per sota i el seguim un tros cap a l'esquerra. Passem per sota la vinya i trobem una fita amb un camí marcat que puja recta cap a una tartera que ens porta a la zona esportiva , la passem per sota i anem seguint cap a la dreta fins a trobar la via ( ben senyalitzada).

El descens el fem per la canal de l'esquerra.

Material:15 cintes i algun friend opcional.