divendres, 1 de novembre del 2019

Tatocao lo Gall començant per Sueño Vertical

Tatocao lo Gall començant per Sueño Vertical una bona combinació quasi equipada, assequible.

Material unes 10 cintes alguna de llarga per encintar sabines,ç i algun friend per reforçar .

Comencem per la Sueño vertical amb tres tirades més aviat ramposes, una mica brutes.amb trams força bons i d'altres no tant. molt assequibles es pot pujar amb el que hi ha equipat si  es vol es pot reforçar amb algun friend.

Aquí fem un canvi de reunió caminant per la feixa.

Ara comencem Tatocao lo Gall. amb tres tirades.

La primera tirada, Ens enfilem a buscar uns blocs una mica precaris. seguim per una mica de diedre fins a una rapissa, seguim per una placa interessant fins a la reunió.

Segona tirada.
Sortim cap a l'esquerra i anem pujant per plaques amb algun ressalt més vertical fins al replà on trobem la reunió.

Última tirada sortim a buscar el diedre de sota el sostre . Pugem una mica per el diedre i sortim cap a la dreta vorejant el sostre per una placa vertical i al final flanquegem cap a l'esquerra per arribar a la reunió.

Descens: tenim dues opcions , fer un ràpel curt pel darrera i baixar per la tartera fins a trobar el camí. O fer dos ràpels per la via i baixar per la feixa fins a la pista.

01/11/2019 Jaume Aregall, Enric Domenech i Rosa Sala.