dissabte, 13 de març del 2021

Olga Frontera al Serrat de Poll

Olga Frontera es una via recomanable amb bona presa en general on destaquen les plaques de la tercera i la sisena tirada.

Material: 14 cintes , alguna de llarga per encintar alguna savina  i joc de friends

Situació :

Des  de Alòs de Balaguer anem seguint  el riu, quant trobem el pont continuem per una pista i seguim per al costat del riu fins al final  on aparquem. L'inici de la via el tenim just a sobre. Hi ha  O F .a peu de via.

A les dues primeres tirades  hi ha matolls però es deixen fer molt bé amb bones preses en general. La segona reunió la fem en un arbre . aquí hem de creuar la feixa caminant fins al peu de la placa on trobem una fletxa a la roca.

Tercera tirada va per una placa molt bona.

a la quarta tirada i la cinquena s'ha d'estar al cas amb la roca.

La sisena tirada passa per una bonica placa .

Descens:

Des del  final de la via seguim fins a dalt la carena i baixem una mica per l'altre costat fins a un arbre on trobem un ràpel. Fem un ràpel d'uns 30 m fins a la tartera on trobem un camí costerut  i baixem fins al aparcament.