dissabte, 22 de setembre del 2018

Integral Senda dels Angels a la Portella Gran

La integral Senda dels Àngels és la combinació de tres vies.Cara Oest ,bona opció per un matí d'estiu. Molt vertical amb presa petita i combina lliure i algun pas d'artificial.Via equipada.

• Aproximació:
  • Aparquem a Can Massana. Agafem la pista fins passat el coll Guirló i seguim per el camí de la dreta que porta al refugi d'agulles, just al peu del   pas de la portella comença la via.

Via equipada
Material: 16 cintes i estreps.

Primera tirada, molt vertical amb una entrada forta, va tota combinant lliure i artificial. Pel camí trobem burins vells que ajuden molt. Hem de superar un desplom abans d'arribar a la reunió.35 metres.

Segona tirada comença amb un pas desplomat que es pot fer amb A0, seguim entre el diedre i la placa fins que comença a tombar . Arribem a una rapissa que seguim cap a la dreta fins a trobar la reunió. 25 metres.

Tercera tirada sortim cap a la dreta xapem, pugem una mica i flanquegem cap a la dreta ( una mica exposat pels segons), continuem fent una essa superant un llavi  esquivant un desplom, sortint per una placa,  al final tomba una mica . bona tirada. 45metres

Ultima tirada hem sortit per la dreta amb un tram vertical amb bones preses fins al cim.

Descens: un ràpel per la cara Nord- est.

22/09/2019 Enric Domenech, Lluís Vila i Rafa Lucas.